2013. május 11.
- 38 ezer látogató a Hungaroringen
- Hírességek jótékonysági versenye – egymillió forintot adott az Opel a
Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak
- Nagy siker volt a rendőrök, a tűzoltók és a mentők bemutatója
Minden eddiginél többen, 38 ezren jöttek el a Hungaroringre a harmadszor megrendezett Opel Családi Napra, amely ezúttal a „Legendák Találkozása, Legendák versenye” alcímet kapta. És valóban, az Opel Családi Napon régi és új Legendák találkoztak és többen közülük a versenypályán mérték össze tudásukat.
Újdonság volt a gyorsulási verseny, amelyben a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületének (MOTE) tagjai vettek részt saját Opel autóikkal. A kétfordulós verseny megkoronázásaként pedig Szalay Balázs állt a rajthoz a Dakar versenyen is szerepelt Mokkájával, ellenfele pedig a korábbi Le Mans 24 órás verseny győztese, az Opel egykori DTM versenyzője Joachim Winkelhock volt egy „utcai” Astra OPC volánja mögött. Ezt az összecsapást a Mokka nyerte!
A Hungaroring aszfaltján más hírességek is versenyeztek. Kiváló olimpikonok, köztük a kalapácsvető olimpiai bajnok Pars Krisztián, a magyar autósport nagyjai, köztük Ferjáncz Attila és ifj. Tóth János sokszoros ralibajnokok illetve ismert médiaszemélyiségek vettek részt a jótékonysági futamokon.
Az Opel Családi Nap ugyanis ezúttal jótékonysági esemény is volt. Az Opel Magyarország ebből az alkalomból egymillió forintos támogatást nyújtott át a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak, amellyel régebbre nyúlik vissza az együttműködés. Két évvel ezelőtt indult el egy olyan jótékonysági program, amelynek révén – más támogatók bevonásával is – elkészült egy Opel mentőautó, amelyet tavaly, éppen az Opel Családi Napon adtak át a Gyermekmentő Szolgálatnak.
Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója fáradtan, de jókedvűen beszélt a Családi Napról: „Minden úgy sikerült, ahogy elterveztük, még az időjárás is velünk volt. Ha egy mondatban kellene összegezni, azt mondhatom, hogy a rendezvény jól mutatta, az Opel márka erejét, a modellek sokszínűségét és azt a népszerűséget, amelynek az Opel Magyarországon örvend. A 38 ezer látogató között sok volt az Opeles és látva a hatalmas érdeklődést, ami például a teljes modelpalettát bemutató autókiállításunkat övezte, joggal remélhetjük, hogy új híveket is szereztünk a márkának.”
|
|